Sunday, June 5, 2011

aktivitiaktiviti

already nak masuk sebulan aku melangok kat rumah.
doing nothing everyday.only surfing eating cooking ing++
yang pasti memang aku tak keluar rumah except merayap g mall.HAHA
well,jaga kulit.ka3 *muntah pink

TETAPI start minggu ni aku mula keluar rumah
mulanya kene paksa keluar.alahaiii kne pakse taw.ki3
tapi lama2 ari2 keluar lepak kat luar rumah hirup udara segar petang dinihari
ourm! sudah ketagih!
ouke ketagih aktiviti sihat yeww.
main badminton
bercucuk tanam* seriously jujur aku ta minat ni :P
gotong royong
ouh ya! paling best jumpa beskal lama time kecik2 dulu weyhh.
lantas ku gagahi menunggangnya..aribbbbahhhh...ouyeah!
ta sangka aku da besar sebab aku naik beskal ue kaki membengkok gile.
rinduuu..teringat balik memori dulu2 time kecik2
tapi beskal tu da uzur dahh..naik bawa laju2 terus rantai tertanggal..haha.kelaka..
tapi cian diaa..bole letak kat muzium.huhu
pape un dear my beskal tua.tq sebab pernah berjasa pada tuanmu ini.i luvv u..!
hoho.
oke dah babai

*ni lah basikalnye :))

*ni owner basikalnya :))


*pose dramatik dari taca-ceyh angkat mende ue un ta kuat.haha

*lastly,me! muka buang tebiat hokeyy.. dushdush


No comments: