Monday, January 31, 2011

mari dengar cerita saya hari ini.


(SILA TURN ON MODE BAHASA BAKU KUTT)
tadi petang saya ada plan keluar jalan2 dgn kawan2 saya.
lama saya tidak berjumpa dengan mereka semua.saya rindu mereka :)
so saya memang keluar berjumpa mereka.saya jumpa mereka di WETEX PARADE.
woaa .! jum kita cerita lebih lanjut jum... mula2.~

jumpa2 jep kami sudah kecoh sebab kami sudah lama tidak berjumpa.
kami cerita banyak banyak banyak cerita..sambil bercerita kami makan dekat BAKER HOUSE & kami snap pic.
selepas siap makan,kami jalan2..sedang kami jalan2...tibe2.!
kami berselisih dengan piqa memei..woaa long time no see.
missh u a lot lar.. preview to u PIQA MEMEI
-->
kejap jep soh seh soh seh nan piqa.next time jumpa lagi. :)

selepas seketika kami sambung jalan2 lagi naik tingkat atasssss sekali.yee sekali.!
:D
tiba2.! jumpa lagi kawan kami.. liyen

yeah kami soh seh soh seh bersame && buat muka pelik2 bersama juaa

haa timee ni liyen dah nak balik so berdiri tegak snap,click2.!

tata liyen,till next time we will meet again. :)

seterusnya.! jalan2 lagi dekat atas ue. AQ && PIQA macam agak kejakunan sebab dah lama tak naik tingkat palingggg atas sekali uw.haha ..jakun kutt && gara2 itu kepantasan m'snap pic berlaku. click2.! :P


(double click for us.!)
*luv diz pic damn much.kt to anis :)
ouyeah.! even ber empat jep mampu tuk hari ni, tapi tetap boleh untuk meriah.percaya :)

lalalaa.sudah bosan tak tahu nak buat ape kat WETEX PARADE ue,maka kami semua pergi tanjungg.wuuuu..
rindu TANJUNG.!
so,kat tanjung ape kami buat?
kami buat ape?
buat ape kami?
jeng3.....

m'expose kan diri di tengah dataran yang anginnya sugguh laju2.haha

(duduk diam2 baca buku gempak :P)
err,zaty sorang jepp...

(men beskal kidnap! sape beskal ilang btaw kami)


(main nyorok2 balik tiang dengan PIQA)
ouh BTW siapa PIQA? dia yayunk saya lar.terbaekk wokk.menemani saya di POLI sekarang.
luvv u moree PIQA


(ini ASYA.yayunk saya jugak.ehem.! taken ouke)

(auwww.ZATY nama diberi.yayunk saya jugak u....!)

saje ambil kesempatan memperkenalkan yayunk2 saya.ac ade lagi..
DIANA &&PONEY..ta dapat join atas faktor2 yang tak dapat di elak.kuang3.
sungguh sayang lar.sob3 :'(
dah2 sambung2 balik cerita...

lepas dah melangok,menikmati keindahan desa permai kat tanjung uw kami un angkat kaki mahu pulangg..lalalaala

(ouh.!sebelum balik, jmpe awex2 arab kat tanjungg uww..wiwittt.! :D)




(last but not least,i nak memperkenalkan HADI scandal baru i nyahh..lagi awet lagi jelita..auww..haha )
ABE,sila lah jeles.. :P

dipendekken cerita,habis sudah cerita saya.
maka,mari lar pegi tido..zzzz..haha
sebelum tidur,saya nak cakap.
*saya happy.!

sekian terima kasih.
THE END


3 comments:

Aisya Syahira said...

heppy . ily laa :)

toh yed said...

haha .. lgsung xjeless! saaayg lg adalah ..:)

lalinkmanish said...

ASYA : ILY too.! =)

TOH YED : =p..eishh jels larrr..ish2