Monday, June 10, 2013

cerita lama

secara amnya aku bukan somebody yang selalu join aktiviti lasak. tapi kalau ada aku join gak and aku suka. sebab bagi aku ni salah satu cara kita nak release tension sikit. and yes back to nature.
since aku stop blogging  sejak aku masuk poli dulu so nia da cite lama lah nak share.
aktiviti ni aku join masa aku sem 2.under kelab kembara. sangat ohsem hokeyy..!
plus layan sume ahli group gila2.haha. lecturer kiteorg en azman tayah cakap lah dah macam geng2 je.haa gitu kau!

ouh lupa nak habaq mai kiteorg g ni pendakian Gunung Berkelah Pahang. :) Gunung Berkelah ni femes dengan air terjun dia. fuhhh wa cakap lu.. sangat syiok ! sgt disarankan kpd hikers yang suka mandi air terjun ue p sini.. view sangat cantik. tak caya? tgk nih :


* yang ni checkpoint paling atas . sangat dalam dan arus kuat woo...



*tapi dah alang-alang sampai kasik terjun jugak lah kan.huhu


*jalan merentasi batu batuan yang agak licin jugak.


*best part masa pergi sini die ad climbing.ape eah.. aku lupe terms die. heheh. tapi ohsem woo. sampai lebam2 kaki dek terhentak batu batu kat dlm arus kuat ue :D


*last but not least ni lah geng2 yang join;. kelab kembara! haa lecturer aku yg pakai baju merah tu. gaya dok? haha. bye,

p/s: byk lg actually gambar ade 3 album. tapi tak dan lah letak semua.haha

No comments: