Monday, May 27, 2013

aku menghilang kini kembali :)

hello ebelibadi *baca spt kamu seorg amoi mata sepet tp kena pakai spect -,-*
sungguhpun aku hello adeke org nak hello or hai balik kat aku? blergh.. sadis.. -,- heheh pape un suke hati lah. berkurun lama aku tak update blog. otak terlalu tepu utk menaip dan aku mengiyakan juga bahawasanya aku bukanlah seorg yang mempunyai keparan dalam menulis.alangkan dulu masa pekse un bahasa melayu aku hanya gitu2 aje.keh2. tp aku tetap dengan yakin mengatakan bahawasanya aku ini org melayu malaysia.. hua3. okey,kembali semula.

seperti yang aku katakan sebentar tadi berkurun kan berkurun kan? yes! dalam kurun ini banyak perkara yang dah jadi. sama ada pada aku,kau orang atau orang lain.heh same je* :p

terlalu banyak sampai nak list un tak terfikir dek akal.keh3.

tapi tak mengapa sedikit sebanyak jum list 3 ranking teratas hokeyy :)

tempat KE-TIGA
   seperti sedia maklum aku ni lahir tahun 1992 ye dok? so sekarang dah 21 lah katenye.even bulan 11 belum berlalu. tapi dengan ini diumukan pasni aku dah ley ngundi..ngeh3


tempat KE-DUA
   ouh yes! aku sekarang dah lepas semester 5 dan bakal menghabiskan sisa-sisa utk menamatkan diploma yang tak sabar nak habis ue insyaAllah tak lama lagi. pray for me. peace ^^v


tempat PERTAMA
ye kini status aku dah naik sikit. segan nak cakap..malu2 katanye.. :P hihi.. Alhamdulillah i am now a fiance to someone .that's all.wink2!


jadinyeee.... tulah sedikit sebnyak perkara2 yang berlaku dalam hidup aku. so korang lak macam mane? jom kongsi :)





No comments: