Thursday, October 6, 2011

hey blog i miss u!

assalamualaikum n hye :D
oke sila cari bulu ayam mak korang dan pastu kibas libas mebass blog i ni yeahh.. sbb kenapa??
BERHABUK! haha
ape bole buat bz.teettt!!! kne boo kaw nyah...! haha
oke straight ti the point.ouh aku memey straight. :P

since dah lama aku tak hupdate blog so secara amnya banyak gile story nak share.
baik suka mahu duka.
tapi aku ta suke tamak-2 bg korg bace.
so fair n square lah kalau bak bg korg bace satu suka satu duka.
starting wif duka dulu ,

tahh..cm tade duka..haha..ouhh ade lahh.exam final dah kian hampir i'm still not ready yet.study tak g.anyoyo..
so sila beringt.oke stop,itu duka.

yang suka pula :
esok aku p kuantan,berkelah hokeyyy..ouh bukan p berkelah tepi pantai persisiran pantai ue..tp tempat tuh nama berkelah..situated at kuantan. i'm not very sure bout the location.asal aku smpi ade leh tuww..
so wish me all the best.selamat pergi dan balik.oke??

dah lahh tu jep story.tanak aku share bebanyak ngan korang.t tade rahsia berdua dah.eah bersorang.. :PP
luv yah!

No comments: