Saturday, May 7, 2011

9 mei :)

this entry is all about mine birthday boy
why i call him bulat?
its non of ur business.
its mine business.HAHA *garanggarang

tegak ke tujuan utama *translate english kalau nak lebih faham .haha

*nak wish happy birthday kat awak nip .. *nyanyinyanyi
*sudah remaja awak kini yew *tipusunat c(:
*semoga awak dikurnia kesihatan yang baik senantiasa
*dijauhi daripada perkaraperkara -ve
*dimurahkan rezeki
*dan banyakbanyak lagi yang saya cakap kat awak tiap harihari ^^

p/s : saya sayang awak selalu sayang :) sayang hubungan kita :) terima kasih sebab sayang saya juga :)

nota suku kaki : our memories :)

ceritera birthday boy :)
sampai ke destinasi : gunung ledang :) *back to nature


cuppy cakes birtday boy :) oke,awak dah janji nak habis sorang yew :P

hee,tengoktengok muke awok cam shabir sambut bufday lak. :P


oke,saya ngaku saya jeles tengok awak duk syiok men air okey >,<

jeles lagilagi :P

me ? juz sitting on the bigbig rock tengok keletah ada orang tu main air :D

*menghabiskan masa disana :)
*menikmati keindahan alam bersama
*tengok keletah orangorang samasama
* && tengok keletah awak ^^

okey,masa untuk pulang :)

sayonara wavewave ^^

*okey,first time kite datedate kat mua.hihi
hee,icekrim ganti dengan abc :)
&& awak pulang~~sob3

really enjoy dat day.even im not the bufday person.tq dear.happy birthday ! :)

No comments: